Monday, January 7, 2013

The thing is that aku taktau apa jadi dengan aku

Korang mesti sentap kan bila tengok carry mark korang paling rendah sekali among others in the class?

Sumpah sentap oi. Tapi aku bukanlah yang terendah. Ada sorang lagi paling rendah. Aku sentap la sebab kira 2nd rendah (ada sorang sama carry mark ngan aku so kami kira in 2nd place rendah). Aku taktau la gerangan empunya badan. Tapi aku sedih tengok ramai yang above 40. Ohh kenapa aku tak boleh perform subjek ni?

Macamana aku nak perform final paper for subjek ni esok aku pun taktau la. I must get above 40 to pass this paper.

Above 40???? That's only make me PASS. So harapan nak B ke A ke memang punah la kan.

Takpelah. Aku bersyukur apa adanya. Tapi nangis jugak la tadi. Because I don't like to be ranking 5 terendah!! It's not nice as for me it is too worst! For me la. Tapi sapa la suka berada di takuk tercorot melainkan orang tu tak betul. GILA. Hmmm...

Aku hope aku boleh perform esok.

Tadi aku taktau apa jadi dengan aku. Pegang botol mineral kecik habis tumpah air atas toto tempat aku landing. Pastu botol air 5.5L tu pun boleh terlepas dari tangan. Gedebuk jatuh abis tumpah air. Dahlah air Ya-Seen. Aku buat Jumaat lepas. Sedih banyak gak yang tumpah. Dahlah aku kena minum air takleh kurang 3L sehari. Tumpah la pulak. Isk3... jangan merungut Ayu. Ada hikmah di sebalik setiap kejadian tu. Aku rasa teruk sangat hari ni buat tu tak kena buat ni tak kena. Aku baca buku..hafal..hafal..hafal..punyala hafal tapi aku tak ingat pape langsung. Ish.. kenapa eh ngan aku? Aku ada buat salah kat lecturer aku ni ke? As long as aku ingat la kan.. aku takdek pulak conflict dengan lect. ni. Cuma conflict dalaman aku jelah. Muahaha...

Takpelah. Pernah dengar ayat ni?

A WINNER NEVER QUIT AND A QUITTER NEVER WIN.

Itu apa yang aku pegang. Tadi lepas aku tension sampai tak tahan sangat aku tidur pastu bangun sembahnyang, tengok carry mark pastu sedih tak terhingga pastu aku makan coklat Ferraro Rocher & Daim pastu aku study. Ambik air Ya-Seen sapu kat muka sikit. Doa2 sikit. Sapu kat kepala sikit. Doa2 sikit...

ALHAMDULILLAH.... akhirnya menerjah jugak ke dalam kepala otak aku yang slow ni. Huhu~

So aku harap esok semuanya akan berjalan lancar.

Ya Allah.. permudahkanlah urusanku pada esok hari.... Amin...

No comments:

Post a Comment