Wednesday, June 15, 2011

Family Story..

Assalamualaikum...

Seronok yer ptg2 berangin ni kalau layan kopok lekor panas2 cicah sos cili..tambah pulak air teh panas.. phewww! terbenammm!

Btw, 2nd entri ni nk perkenalkan family.. haha.. anggap jelah ni semua utk diari sepanjang hidup aku. so kenalah b
alik cerita one by one. so that kalau aku hilang ingatan or dah nyanyuk nanti boleh selalu ke sini nak jenguk2. harhar! (eh, kalau aku hilang ingatan or nyanyuk, aku ingat lg ke link ayuninadzeri nih? hehe..

Ha.. meh la tgk gambaq family aku yg xbesar (besar badan jek) sgt tp xkecik
sgt... ktaorg biasa2 pnya family jer... meh tgk!

Tgk gambar ni sendiri2 la bt assumption! haha.. xleh2. nnt assumption yg salah
pulak..

1. Baju hijau-abah
2. Tudung hijau baju putih bunga2 hijau-mak
3. Little boy baju merah belang2 putih-nabil (my lil bro)
4. Baju putih beg selang pkai selendang yg diapit oleh maskot oren ngan kuning tu-nabila (my lil sis) ini dia
5. Baju hitam with spek hitam tu-najmi my biggg brother! hehee...

Btw, ni gambar msa pegi Indonesia bebrapa tahun yg lalu (mntk maap dh lupa taun bila. haha. nyanyuk ler katakan..huhu)





Time ni dh 4th day (esoknya da nk blk) Jakarta.. Tugu Emas tu haaa....



Ni gambar time kat Puncak punya Masjid. Masjid apa? Err.. maap aku da lupa.


Ohohh. tu jelah kot nak cite takat ni. Esok cite lagi.... =D ngee..

Salam...

2 comments:

  1. seronoknya ayuni pergi mkn angin dgn family kan...salam kenal..

    ReplyDelete
  2. Kak Noorsafone: Alhamdulillah kak, nice vacation, tambah2 dgn family. hehe.. Salam Kenal jugak =D

    ReplyDelete