Thursday, June 23, 2011

USR PSSCM

Hai. Tajuk adalah tiada kena mengena dgn entri. Eh.. ada la.. (menyampah sbb kejap2 uplod gambaq n stori) harhar! Suka hati ai lar..

Teringat nk uplod gmbq ayam bako spesel febret my family tp tengah carik resipi mana aku lempaq entah. Nanti la uplod resipi best tu okeh.. Hehe..

USR?
Apa itu? Heh.. meh aku cita.

U- Ujian
S- Sijil
R- Rendah..

BUKAN UPSR HARAP MAKLUUMMM...

Aku dah tamat silat so aku decide to ambik USR masa praktikal kat TM. Ramai org yg xkan bt mcm aku sebenaqnya. Yelah. Hang qeja kendian memalam nk g latihan pulak. Dhlar latihan extraplus letih terkangkang terbongkang.. Gila penat dowhhh!!

Tp xpa. aku kuatkn semangat even tiap2 mlm latihan pn aku nangeh. maunya dak. asyik kena belasah ja.. Aduihh.. skt dowhh.. Hampa xtau sbb hampa xqasa. haha..

Ni... meh la chek letak gambaq sekeping beda2 tatapan kalian (ececehhh....!)

Masa ni aku kebetulan bru tau Cik Najwa ni pn dh tamat silat so ishhh. kebetulannn sgttt tuhh.. Dhlah praktikal kt tmpt sama... pehtu dpt p latihan sama2. syoookkk ooooo..!!

Dia ni tough ckt (mental & fizikal) aku ni lemah nak ***fus. asyk nk qeyau ja. wat malu kaum kerabat. cis..

Ni gambaq time dh habis test USR tuh.. Hehe...
Dr kanan.. (eh.. aku kah tu? mcm superman la pulak. ceitt)
2 dr kanan, Shah
Yg 3 dr kanan, abg Din. yg letak tgn kat dada tu..
Yg kiri sekali is Cik Najwa.
2 dr kiri tu is Min.. Cik Najwa pgl abg Min tp aku kekok nk pgl cmtu. Harhar..**Min is abang kpd Shah**
Yg duduk tu is Azrul.. dia blajo kt Insaniah. ore klate deh. hehe

Sodaqullahalazim... sekian saja cerita PSSCM aku. Nnt ada aku bt lg oke.. =D

No comments:

Post a Comment