Thursday, June 23, 2011

Tak Sabar & Rindu Rasanya...

Rindu??
Kenapakah?
Mengapakah?
Pada siapakah?

Hahahhaa...
Pada mereka2 ini..
The 21 Family...
Ni lah Family 21 kesayangan aku.. Abang Nash yg duk sebelah aku tu. Atok.. kahkah.. Nenek xdek. Hihi...

Ni semua geng2 UiTM & UTP. geng PSSCM (Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia)...

Oh.. for those yg taktau. Aku ni ahli PSSCM ni dh nk masuk 3 tahun. Aku join atas 'hasutan damai' Anis Syazwani a.k.a. YunAnis.. haha... minah tu kini adelah artis keberet kat Hotel Putra Palace Perlis.. wahhh. hebat la loe! Cayalahh YunAnis. Kuikuikuii...~~

Eh.. melalut-lalut la pulaks.. Btw.. kali ni nak ke Seri Iskandar sbb ada AGM kt UiTM. sbg 'bekas2', sajalah p nk menyibuukk gitu uolls.. Kahkah.. Giler rindu especially kat depa ni.. Tp syg UiTM.. xsemua bleh p.. Janji dpt jumpak Athirah Malik aku dh puas hati. Abu Hassan letak jauh2. Yg lain mcm Ika, Ida, Hajar semua aku rindu jugakkk.. Hehe...


Oke.. btw aku bnci betul nk bt blog sbb selalu hadapi masalah spt..
1. aku bt kaler kt tulisan tp xappear. bodoh!
2. aku xleh nk drag gambaq... bodoh jugak!
3. aku xpandai.. hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... (amek ko!)

Hem. dh melalut nih. Apa tajuknya tadi? Haa.. nak pegi UiTM besok ni. Bas kul 10 pg. Pegi ngan YunAnis tu lar.. Sapa lg la yg sudi kawan dgn ai ni.. Muahhahaa..

Oke. kejap lg bt entri baru. Kata nk bt diari.. So kali ni tajuknya byk akan berkaitan dgn PSSCM..

Nantikannn.. (mcm byk sgt org nk baca.. kahkahh!!)

Salam... =)

No comments:

Post a Comment