Wednesday, June 15, 2011

Suatu Masa Dulu.. Praktikal.. Praktikal...


Assalamualaikum...

Hi! For those yg follow, yg baca & yg jengah, TERIMA KASIH byk2 ya!

Kali ni nak cerita pasal Intern (praktikal) aku yg dh abis beberapa bln yg lalu. Macam gampang tak? harhar... Sebelum nak buat ni aku dah ada idea nak letak balik cerita2 lalu agar menjadi ingatan untuk masa depan. hehee...

Btw, aku start praktikal 3 Januari 2011 kt Telekom Malaysia Kedah/Perlis and complete on 7 April 2011.. so tempoh praktikal sgtlah singkaaatt, dlm 3 bulan seminggu gitu jek. Belum tolak cuti lagik. Haishoo...

Tp berbaloi jugaklah sbb apa yg aku belajar tu masuk ke otak. Banyak jugak yang aku belajar.

Meh ler aku tempekkan gambar2 yang boleh korang tgk yer... Ni semua time praktikal la..

Ni masa birthday TM's Big Boss, i mean Puan Pegarah TM K/P.. ok sorry tanak mention nama dia kat sini. Dia yg pakai baju biru kat sebelah kiri aku tu laa.. iskk.. sekali tgk pun tau kan (dia ja yg pegang hadiah).

Yg sebelah kanan aku is Encik Zul (jwtan lupa. pembantu tadbir kot)
Hujung sekali kat sebelah kanan tu yg kurus langsing tu Haiza, praktikal student from kolej UniKop (koperasi polis).
2 dr kanan is Kak Zalia (my supervisor) jwtan ialah Penolong Pengurus Besar TM (event & sponsor).
3 dr kiri is Kak Lina (PA Boss).
And yg berdiri tegak berbaju merah segak kt belakang tuh En. Izzact (Penolong Pengurus Besar TM (dia bhg. apentah. luper. hihi)
Ada lg 2 org yg xdak. nnt gmbq yg seterusnya akan aku letak.


Ini pula antara hadiah2 yg aku dpt time nk habih praktikal tu. Ni pensil dr Dubai from En. Izzact.


Yg ni pulak antara premium2 yg TM bg utk sponsor or apa2 jelah. So, En. Muzani yg bg aku benda2 ni sbb dia jga bhgian sponsorship under Kak Zalia. Hehe.. byk ooo aku dpt. Rasa bertuah jugak laa.. Tenkiu3!
Ni beg mudah lipat n simpan.



Album ni from Puan Pengurus Besar TM.. katanya sbb hari tu aku kena jdik model PerlisNet haritu so dia suruh cuci gambaq simpan dlm ni. Muahahahaa....


Haa.. dia letak dlm beg comel ni. (Beg pon nk tayang?? Poyoo lar)

Oh... wish to them!


Ni hadiah yg aku beli utk En. Izzact (kaler hitam) & Kak Zalia (kaler grey).


Hah.. dis one so special from Haiza.. eh.. tp dia abis praktikal aku lupa plak nk bg hadiah.. muahhh.. sori la dear!


Wua.. banyak kan?? Banyak kan?? Aku paling suka bantal merah comel TM tuh! Tp benda yg lekat kat plag pn comel jgk. sukaaakk! Mug sgt hensem & i got note book, 2 white pen TM, 1 pen with small note paper kt hujung pen tu. And.. kaler picit2 (tu haa. yg warna warni meriah tuh) Adik aku pn sukak sgt dgn kaler tuh. Huhu..


Lawak kan En. Muzani bungkus dlm plastik nihh? Muahahhaaaaa.....


Ni another one bag yg dia bg.


Oke. then meet Kak Ana (duduk 3 dari kanan is Pegawai Tadbir) & En. Muzani yg berdiri sebelah kanan sekali tu..

Eh.. dah habis? Hoho.. Oke la.. Tenkiu Very Much To State General Manager Office for your Guidance. I'll appreciate it Forever & Everr... Hehe...

Sehingga ketemuk lagik dia lain waktu dong..

Salam Sayang..

**Heh.. merepek jelah..


No comments:

Post a Comment