Thursday, August 4, 2011

3rd, 4th, 5th of Tarawih.... (Ramadhan)


Date: 2, 3, 4 August 2011
Place: Masjid Al-Islah Alor Mengkudu
Time: 8.30 until 10.45 gitu lerr..
Raka'at: Alhamdulillah ketiga2 malam cukup 20 rakaat tarawih plus 2 witir. =)

2 malam yg pertama di-Imamkan oleh Haji Rahim dan malam yg ketiga di-Imamkan oleh err.. sori luper namonya. Tp dua2 Imam ni aku suka =) sbb bacaan xterlalu lama dan panjang. Cukup sekadar cukup. Paham? Paham sudah xpaham pun sudah laaa...

Betul2 rasa bersyukur sbb 3 malam berturut2 ni Allah s.w.t mengurniakan aku tenaga yg luar biasa. Jarangnya aku dpt melakukan 20 raka'at namun kini aku berjaya. Yahoo!!

Adik2. Contohilah kakakmu (sila muntah)

Yelah. Dulu zaman jahiliah time aku study kat Perak dulu.. Masya-Allah.. Nak jumpak muka kau kat Pusat Islam time tarawih? Boleh kira la wei.

Tapiii.. Alhamdulillah la tahun ni semangat aku lain sikit. Syukur ke-hadrat Illahi.. tanpa izin-Nya.. aku tak terdaya melakukan semua ini... =)

Okay tu jer nk citer. Kepoh je kan buat tarawih 20 pun nak kecoh. Org buat seratus xbising gaban cm aku. Eh.. suketi aku lerr.. Sapa suruh baca entri ni. Huahua!

Aihh.. meraban jek. Ni kan kalau Encik Nebo baca, mesti dia kata aku kepoh.. Erghh! Malas tul Encik Nebo tu. Tp aku suker la pulak gaduh dgn dia. Haih.

Okay. Malam esok moga2 dapat penuh lagi yer..

Miss P.. ko dtg la lambat sikit. Aku tgh mood nak tarawih full ni. Hehe =D



No comments:

Post a Comment