Saturday, August 6, 2011

7th of Tarawih..


Date: 6 August 2011
Place: Surau Al-Husna (Surau dekat ngan umah Chu)
Time: 8.50 until 10.00 mlm
Raka'at: 8 raka'at campur 3 witir je.. (kat situ memang dorg bt takat 8 je tiap2 malam)

Imam-nya student dr Kolej Islam ternama kat Kedah ni, Insaniah. Memang thumbs-up dengan bacaannya, bertajwid. Tp marathon tu memang takley blah. Laju kottt.. Best ar cepat. Tp xtaula if org2 tua mampu nak kejo. Aku pn agak penat la jgk. Bacaannya mak aii.. sedap! Surah2 yg dibaca pun jarang2 aku dengar. Biasanya ayat2 lazim je kan. Kali ni mmg every raka'at surah2nya berbeza.

Baguslah budak2 Insaniah ni (to those yg cmni la. ada gak yg thumbs-down)

Semoga dorang yg 'thumbs-up' ni akan menjadi insan yang berguna di dunia dan berjaya di akhirat hendaknya.... =)

***Hari ni aku dh dekat2 nk jadi 'hantu raya' kot. Sebabnya bayangkan time bukak posa aku leh abiskan almost setengah ekor ayam panggang. Balik Tarawih lak aku makan lagi.. Skrg tinggal seketul jek. Dasyat kan aku? Hoohhooo~~

=P

No comments:

Post a Comment