Monday, August 1, 2011

Versus Hlovate. Aku pun mau macam AO nih! Haha


Alhamdulillah.. Target aku habis before Ramadhan kan? Now dah habis & dah boleh tarik nafas lega. Habisnya semalam lepas tarawih aku balik buka dan baca.

Lelaki macam Ashraff Omar tu wujud ka? Astaghfirullah....

Subhanallah.... aku dambakan cinta macam yang Ashraff Omar berikan pada Minn Edina.

Subhanallah.... aku dambakan keinsafan yang diraisai oleh Minn Edina.

Subhanallah.... sucinya kasih Ashraff Omar dan Minn Edina. Tak perlu bercinta, tak perlu berkasih-sayang apalagi berpegangan... akhirnya mereka bersatu hanya kerana Allah s.w.t yang telah menetapkan jodoh mereka bersama..



Book details:

Versus by Hlovate
Publisher; Jemari Seni...
Price; RM19.00

Try la baca. Aku rasa ni la 1st novel yang buat aku menangis banyak dan sedar akan kelalaian diri ini.

Alhamdulillah....... =)

No comments:

Post a Comment