Thursday, July 28, 2011

Gelabah berduit berbuku2..


Haaa kauuuuu!! Ambikk!!

Sekali beli 3 buah buku terus! Huahuaaaaa...!! Gila kentang!

Tiba2 lak aku yg bkn 'kaki buku' jd 'kakikubuku' kan? Haha..

Td aku cadang nk beli novel Alaf21 kt Popular Pacific, tu yg ajak czin aku Ctah p beli tuu... Tp Astana Cinta dgn apentah tajuknya xdak laaa... So aku pn cari2 la nk beli jgk. Dah mai memalam ni xkn balik tangan kosong kan... Kome ni pun..



1st aku sambaq ni haaa Versus by Hlovate. Novel ni dh lama dah tp baru la ni aku terasa nak beli n nak baca.. Keluaran Jemari Seni. Eh, best tau novel2 Hlovate yg identitinya dirahsiakan ni.. Percayalaa.. Xcaya try baca dulu! Harganya RM19.00 minus discount RM1.90 (10% jek). Ctah ceduk kad popular Ipah.. Hehe...


Pusing.. pusing... pusing.. NAHH!! Terjumpak plak novel ribena ni.. Huahua! Ehh.. aku suka tau baca Diary of a Wimpy Kid ni.. Kid?? Yelahh.. aku Bahasa Inggeris ni ayat simple yg budak2 ni boleh ler nk baca. Kalau complicated kang tersadaiiii jek bukunya. So baik aku baca buku2 katun ni. Lantak p org nak kata apa. Feduuuliiikkkkkk...

Hari tu msa beli kt MPH JJ yg kaler merah pnya, aku xjmpk pn kaler ungu ni.. Igtkn ada 4 ja.. Hehe.. So aku ambik la yg episod THE UGLY TRUTH ni.... Harga RM29.95 tolak diskaun 20% (RM5.99) Byk jgk diskaunnya. Kalau xambik mmg rugi........ Tp diskaun ni bkn atas kad. Mmg ada diskaun utk buku ni..


Buku2 Jeff Kinney ni mmg best n menarik!


Memandangkan petang td Mak aku ckp msa aku mntk izin nk p beli buku... "Emm.. ni nak bulan posa ni nak baca buku cinta2 hampa tu ja. Cubala baca buku2 agama ckt.." NAHH AMEK KO AWAT TAK AMEK??! Huahuaa..

So aku pn p la jenguk buku2 agama. Then.. buku ni yg menarik hati aku.. Tajuknya 10 TOKOH IDOLA MUSLIMAH... Ermm.. Agak menarik kan? By Sakinah Salleh... Harganya RM13.00 (buku agama murah2 jek tp nakkk jgk ko carik buku yg tebal dan mahal2 kan. xphm tol!) Then tolak diskaun 10% a.k.a RM1.30 ... Alhamdulillah....



Total up semua yg aku beli tadi RM52.76 !

Nahh..

Huhu...

Takpa2.. Beli buku nak pulak ko berkira2 yer.. Beli baju boleh pulak ko diam! Hehh..

Aku over-excited ni.. xtau nk baca mana 1!

Hehehh..... Fomfuan.. Fomfuan...

Lenkali..

"Alah membeli, menang memakai"

Tetiba...

Okay2. Aku nk p baca buku ni..

Dah taktau mana 1 nk baca dulu ni.. Hehehh..

Btw yg 10 Tokoh Idola Muslimah ni simpan nak baca bulan posa ni lar (alasan semata2~!) Huahuaaa~

So now mari kita bukak Versus dulu!

JOM VERSUS HLOVATE!!!

Gambate!!

No comments:

Post a Comment