Wednesday, July 27, 2011

KEPCI..... =)


Yiehaaa! Bestnya dapek jugok den makan KEPCI a.k.a. KFC!

Setlah sekian lama (2,3 kali dok mengidam) akhirnya hari ni dpt makan.

Sebenaqnya hari ni aku posa ganti. Ganti?? Err.. over ganti sbbnya dh ckup kemaqin dh habih tp saja ja ganti p laaa lebih ckt. Hehe...

Smlm kata nk makan lepaih bukak posa nk p beli tp abang aku ajak p beli hat Drive Thru tu... tp aku malaih nk keluaq. Al-maklumlaaa.. pukui 9 kn ada Ana Lu'lu.. Mana boleh telepaih.... Nabil sampai hangin2 sbb aku dh janji nk beli Happy Meal Transformers tp xjd p... Kesian dia. Majuk2 habih gak Burger Pak Lan... Muahahaa....

So hari ni abah ajak p Kepci. Aku la paling syiokkk!!

Tp makan seketui paihtu dh kenyang. Rasa nk muntah plak tgk lagik. Iskk.. aku pn xphm dgn diri aku. Nak makan bkn main. Sekali dh hadap... seketui ja! Choii.

Xpalah. Lepaih ni xyah dh dok sebut KEPCI2 na Ayuuuu..... Hohoo~ =P


No comments:

Post a Comment