Friday, July 22, 2011

I'm in LOVE? --- ALEXANDER RYBAK




Alexander Rybak?

Siapakah?



For more info please visit Alexander Rybak now!

Malaysia masih tak kenal siapa tu Alexander Rybak sedangkan dunia sudah hura-hara dengan bakatnya.

Suara?

Dengar dulu lagu Fairytale yang dia nyanyi.

Dah dengar?

Suara dia memang xbest tapi sangat unik sebenarnya. Nak kata sedap macam seturn2 artis kat Malaysia mmg xla... tp mmg ada kelainan drpd org lain.

1st aku mula suka dia lepas En. Manzo Yukio (kwn kt FB) post Eurovision yg dia menang tu. 2009 lagi baru sekarang aku nak sedar wujudnya bakat muda mcm ni.

Tp aku memang tabik dan sukaaa sgt dgn Alexander Rybak yg superb cute ni! Hehe..

Btw, nak bagitau uolls yg Alexander Rybak ni belajar main Violin sejak umur 5 tahun lagi. Pembetulan, violin and piano. Dia sgt superb, bertuah dan handsome..!

Peminat dia kat Malaysia ada lagi dak? Saper2??

Hope 1 hari nanti dia boleh perform kat Malaysia and make sure time tu aku mmg ada duit la kan nk p konsert dia. Yuhuu!! =P

Lepas dgr lagu Fairytale tu aku cuba dengar lagu Europe's Skies . Memang best sangatlah!

And another song yg menjadi kegilaan aku tajuknya OAH . Lagu ni sgt best sbb lagu yang hepi n ceria plus lawak. So sweet!

He's good not only as a musician and singer but also as a person... =)

Apa yg org minat, org gilakan, aku takk.. Tp apa yg org xpernah dgr, xpernah kenal, (bkn takda tp rare) dann.... aku lah orgnya akan menjadi peminatnya. Bkn nk ckp aku 1 dlm sejuta. Tp aku rasa aku sendiri pelik dgn diri aku. Hishhh.. apa jadahnya nk pelik!! Sukahati aku lar!

Kalau laaa aku boleh beli album Alexander Rybak ni kannnnn... Hemm.. Nan ado juai kat Malaysia lagi la...

Nantilah aku p beli kat Norway. Haha!

Sukanya Alexander Rybak yg sweet, cute, handsome, ceria, ikhlas, jujur, naughty, workaholic, always smile, baik, etc laaa... =)


No comments:

Post a Comment