Thursday, July 21, 2011

TIARANITA DAY at JOHOR

Salam... 1st of all, dont get me wrong. Hehe..

Ramai jgk yg salah phm bila tgk pic aku berpinky mcmni..

Actually ni msa aku join Tiaranita Day (kelab wanita TM) kat JB with TM (Telekom Malaysia) group.

I presenting the Musical Drama.. Org TM tak cukup nk kaver.. (yelah. ce kome pk.. xkanla makcik2 nak join tarian2 lagu ni. Aku kesian plak kt deme. So aku ngan Eyza make decision utk join n give them some help. Yelah. Org muda ni smgt dia lain ckt. ehem2!. Hehe..)

Even time ni aku ngan Eyza dh tamat praktikal, kami rela utk join dorg.. Lagipun aku kalau bab2 menggedik ni............... ANYTIME! haha.. tp bersebab la gediknya oke. Hehe..

Gmbq ni diambik kat luaq dewan (refer to gambaq kt atas)

Oke. Paling best! Live aku dpt tgk Konsert JayJay free2 wa ckp lu! Mmg suara dia........ SEDAP!


Gedik kan? Haha..


Apesal gmbq aku semua talawa? (Hakikat eh?) Huahua!


Masa ni my belly xflat lg... skrg dh flat kan? Kan? Kan? (Sila muntah) Haha...

Oke nk bgtau ni.... kitaorg xmenang pn pertandingan ni. Xpuas hati jgk sbb pengadil pilih kasih. Pemenang dipilih xikut kriteria. Malas nk ckp byk, kang ada plak yg saman aku. Btw, nk ckp jugak...... AKU BENCI SBB DORG PILIH PEMENANG SESUKER HATI MAK BAPAK DORG!! *puas hati kejap. Oke.. Terima hakikat jelah..~


Esok lusa kalau dh tua2 aku tgk2 balik gambaq ni mesti mengucap panjang kan? Huahua!


Tu jelah entri membosankn aku kali ni. Xdak mood lak nk hapdet. Dah berhabuk. Lama xberhapdet... Choii!

No comments:

Post a Comment